کد خبر: ۸۳۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: طرح ساماندهی کارگران چهارراه‌ها که بخشی از آن مربوط به اداره کار و بخشی دیگر سایر ادارات است، رسیدگی شود.
تأکید نماینده ولی‌فقیه در کردستان بر احقاق حقوق کارگران؛ طرح ساماندهی

به گزارش آرانیوز از سنندج،حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در دیدار با مدیران و معاونان اداره کار استان کردستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، اظهار داشت: طرح ساماندهی کارگران سرچهارراه‌ها که بخشی از آن مربوط به اداره کار و بخشی دیگر سایر ادارات است، رسیدگی و اجرا شود.

وی به بازدید اخیر خود از کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی مرکز استان کردستان و تنگناهایی که فعالان این عرصه داشتند، اشاره و بر ضرورت احقاق حق کارگران تأکید کرد و گفت: کارگران این حوزه در قبال کارشان حقوق مکفی دریافت نمی‌کنند که در این شرایط اقتصادی پاسخ‌گوی هزینه‌های زندگی نیست‌.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه مشکلات کارگران را بررسی و به دردل‌هایشان گوش بدهید، تصریح کرد: کارگران متأسفانه به اندازه کار و زحمت‌شان، دستمزد نمی‌گیرند و امنیت شغلی نداشته و از بیمه هم محروم‌اند که انتظار می‌رود مشکلات‌شان پیگیری شود.

وی خطاب به مدیران اداره کار کردستان بیان کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، همواره قدر فرصت‌ها را بدانید و از این فرصت مسئولیت در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش کنید.

حجت‌الاسلام و المسملین پورذهبی افزود: گاهی اوقات برخی از مسئولان که مسئولیت بر عهده می‌گیرند، تنها دنبال ادامه روند و مسیر کاری گذشته هستند در حالی‌که مدیران در دوران مسئولیت‌شان، باید تحولات و کارهای جدید تحویل جامعه بدهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خطاب به سرپرست جدید اداره کار کردستان اظهار کرد: مسئولیت سخت‌ترین حوزه را بر عهده گرفته‌اید و باید طوری کار کنید که دعای خیر مردم و همکارانتان دنبال‌تان باشد.

قصه «پرغصه» کارگران فصلی استان کردستان ــ 10| اوضاع نامناسب اقتصادی کارگران سر گذر ‌‌در روزهای بیکاری/ دولت به وعده‌هایش عمل نکرد+ فیلم
گزارش| سایه سنگین کرونا بر معیشت دستفروشان/ خبری از پرداخت یارانه کمک معیشتی نیست + فیل

انتهیا پیام/481/ س

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار